Sage profile Leeftijd: 19 jaar! Geloof: The New Sages Partner: You can try, but will you succeed??
Onderwerp: Kyra Nocta or Light! vr feb 04, 2011 6:25 pm
Wie ben ik? Naam: Kyra Nocta or Light Roepnaam: Kyra Leeftijd: 19 jaar! Geslacht: Vrouwelijk
Dochter van Walter Nocta en Rose Light. Ze koos haar achternaam als samenvoegsel van de twee. De ene keer is ze Kyra Nocta en de andere keer Kyra Light.
Hoe zie ik eruit? Lengte: 1.73 meter Oogkleur: Normaal erg donkerbruin Haarkleur: Oranjerood Haarlengte: Tot beneden haar rug Bouw: Slank met rondingen op de juiste plekken Kleding: Jurken met een strak lijfje die of juist heel vrolijk gekleurd zijn of juist heel donker. Sieraden: Ze draagt altijd haar amulet van het kruis. De zijwaartse stukken zijn van massief goud en glinstert en de verticale armen zijn van zwarte magnetiet. Op het knooppunt zit een kleine robijn.
Hoe ben ik? Goede eigenschappen: Zachtaardig, denkt voordat ze doet en kan geheimen bewaren Slechte eigenschappen: Snel boos te maken (heeft therapie ), moeilijk voor je te winnen, koppig Hobbies: Mediteren of zwemmen, verder lekker trainen of bij haar familie zijn.
Magie: -Technical Precision Haar pijlen raken bijna altijd doel zonder dat ze zich er veel voor hoeft te concentreren. Ze hoeft maar even haar blik vast te zetten.
-Curse of the Nail Als ze haar kwade kant oproept dan is ze in staat om haar nagels te laten groeien die een pijnlijk gif in je huid brengen zodra ze je een schrammetje bezorgt. Dit kost echter wel veel kracht.
-Living with Light. Als ze haar goede kant oproept dan kan ze een helder licht oproepen. Dit kost echter wel veel kracht.