The White Sages
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

One day, the gear of creation will be revived...

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Kyra Nocta or Light!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kyra

Kyra

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 02-02-11

Sage profile
Leeftijd: 19 jaar!
Geloof: The New Sages
Partner: You can try, but will you succeed??

Kyra Nocta or Light! Empty
BerichtOnderwerp: Kyra Nocta or Light!   Kyra Nocta or Light! Emptyvr feb 04, 2011 6:25 pm

Wie ben ik?
Naam: Kyra Nocta or Light
Roepnaam: Kyra
Leeftijd: 19 jaar!
Geslacht: Vrouwelijk

Dochter van Walter Nocta en Rose Light. Ze koos haar achternaam als samenvoegsel van de twee. De ene keer is ze Kyra Nocta en de andere keer Kyra Light.

Hoe zie ik eruit?
Lengte: 1.73 meter
Oogkleur: Normaal erg donkerbruin
Haarkleur: Oranjerood
Haarlengte: Tot beneden haar rug
Bouw: Slank met rondingen op de juiste plekken
Kleding: Jurken met een strak lijfje die of juist heel vrolijk gekleurd zijn of juist heel donker.
Sieraden: Ze draagt altijd haar amulet van het kruis. De zijwaartse stukken zijn van massief goud en glinstert en de verticale armen zijn van zwarte magnetiet. Op het knooppunt zit een kleine robijn.

Hoe ben ik?
Goede eigenschappen: Zachtaardig, denkt voordat ze doet en kan geheimen bewaren
Slechte eigenschappen: Snel boos te maken (heeft therapie Razz), moeilijk voor je te winnen, koppig
Hobbies: Mediteren of zwemmen, verder lekker trainen of bij haar familie zijn.

Magie:
-Technical Precision
Haar pijlen raken bijna altijd doel zonder dat ze zich er veel voor hoeft te concentreren. Ze hoeft maar even haar blik vast te zetten.

-Curse of the Nail
Als ze haar kwade kant oproept dan is ze in staat om haar nagels te laten groeien die een pijnlijk gif in je huid brengen zodra ze je een schrammetje bezorgt. Dit kost echter wel veel kracht.

-Living with Light.
Als ze haar goede kant oproept dan kan ze een helder licht oproepen. Dit kost echter wel veel kracht.

Voor de rest moet je me PM-en of met me RPG’en.

Terug naar boven Ga naar beneden

Kyra Nocta or Light!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The White Sages :: Algemeen :: Who are you?-
Ga naar: